8.11.09

ellen n'apıyon ellen


ellen degeneres'ı çok severim aslında.ama geçen gün denk geldiğim bi bölüm güldürdü ve bi yerde düşündürdü beni :D

ellen programına bütün bölgeyi etkisine alan bi yangın yüzünden herşeyini kaybedenleri izleyici olarak almıştı.ve yılbaşı sebebiyle her gün seyircilere çeşitli hediyeler dağıtıyodu falan.o gün izleyiciler arasından evini,arabasını ve diğer bi çok eşyasını yangında yitirmiş birisini seçti ayriyeten.

önce hikayesini falan anlattı kadın..sonra ellen sana bi hediyemiz var dedi ve smart adlı araba markasının en son çıkardığı modelin anahtarlarını bayana uzattı.kadın şok oldu,sevindi,duygulandı vs.

o arabaya binerken çaldıkları şarkıya da ben şok oldum şahsen.kadın yangında herşeyini kaybetmiş haliyle üzgün yani,ellen araba vermiş eyvallah,madem veriyosun arkada niye 'shut up and drive' çalıyo yahu?

kapa çeneni ve sür lanet olası sürtük.yangın falan unut bunları anladın mı!

herhalde böyle,evet.


3 yorum:

Atakan dedi ki...

Yalnız, bu gerçekten kötü. Kusura bakma da "shut up and drive" çalması mı seni düşündürdü? Gerçekten yangında evini arabasını her şeyini kaybetmiş olan bir kadına yepyeni ve son model bir araba verilirken arkada çalan müziğe dikkat ettiysen bence senin kendin hakkında düşünmen gerekir. Ayrıca showlarda özellikle şarkılar konduğunu da sanmıyorum, her duruma uygun şarkı mı bulacaklar.

Mia dedi ki...

ahahahaha çok güldüm ya hakkaten ne alakası var yani şarkının :)

newyorkglazer dedi ki...

beni düşündüren şarkının çalması değil ellen'ın yaptığı düşüncesizlik ya da programın dj'inin mi demeliyim?
ayrıca eğer bunun anlamsız olduğunu düşünmesem böyle bi yazı yazmazdım,bu konularda da tanıdığın bi çok insandan daha duyarlı olduğumu düşünüyorum,teşekkür ederim atakan.

mia,bazen farkedilmeden de olsa(!) böyle hatalar olabiliyo ama yine de fena :D