14.1.11

Acıdı Bile Tarkan..

Tarkan taa yazın başında yayınladığı albümünün ilk klibini aylar sonra çekmişti.ikinci klipte de aynısını yaptı,GEÇ KALDI.ama geç olsun,güç olmasın;yeni klip tamamlanmış.
klibin teaser'ıysa çoktan internette kol gezmeye başladı.ben de bi izliyim dedim;başta 'vay be,klip konusunda ikinci bi 'Bounce' vakası var sanırım' diye düşünmüşsem de klibin ilerleyen saniyelerinde 'dank' diye bi ses duydum,evet kafama dank etmişti..klibin bazı sahneleri Rihanna'nın 'Rockstar 101'inden çoruzlamaydı.bunu şu güne kadar nice Türk sanatçısı yaptı ama ülkemizde 'dünya starı','megastar' vs. sıfatlarını alan tek insan Tarkan'ın bile çalma-çırpma gibi aciz işlerle uğraşması beni hâyâl kırıklığına uğrattı.yönetmen kimse özgünlüğünden dolayı kendisini tebrik ediyorum.zaten Türk halkı böylesine lâyık(!)..
son olarak;küçüklüğümden beri var olan Tarkan antipatisini daha yeni yeni kırarken(evet,saçma şarkı sözlerine rağmen) bu hareket olmadı Tarkan..'gel güzelim,hiç acımayacak' dedin ama acıdı bile,BREH BREH.
Tarkan released his 2nd video's teaser of his latest album 'Adımı Kalbine Yaz'.at the first time(when I was watching the teaser) I said:'WOW,this thing is as good as 'Bounce'' but after that I realized smt..some scenes have stolen by Rihanna's 'Rockstar 101'.what a shame..Turkish people don't deserve this dear Megastar(!)

Hiç yorum yok: