22.4.11

Zaz-Zaz(Album)

sanatçılara yaptığı ev sahipliğiyle bilinen Montmartre civarında çekilen videoyla facebook'ta ani şekilde patlayan Zaz'ın kendi adını taşıyan ve aslen Mayıs 2010'da piyasaya sürülen 11 şarkılık albümü ülkemizde SONY Music etiketiyle geçtiğimiz haftalarda yayınlandı.dün D&R'a yaptığım ufak bi seyahat sonucu gördüm ki stokta 100lerce Zaz albümü var..dünyaca ünlü birçok grup ve şarkıcının albümlerinden bile 1er tane ancak bulunduğu için bu durum beni şaşırttı.demek oluyor ki Zaz bu işi kotardı,bana da albümün kritiğini 'fazla gecikmeden' yapmak düştüüüüüüüü :)
Zaz(French singer)' first album 'Zaz' has just released in Turkey a few weeks ago by SONY Music company.and here you are the critic of the album;

Hit Olmuş/Already Hit
  • Je Veux
80 doğumlu Isabelle'in ağzıyla yaptığı melodiler eşliğinde,tabir-i caizse sımsıcak bi şarkı..aşk bana yeter,limuzin istemem,Chanel'i boşver bana iyi huy yeter diyor Zaz,katılır mısınız bilemem ama 'ıı cık' deseniz bile bu,şarkının mükemmel olduğu gerçeğini de değiştirmez :)
with Isabelle's -born in 1980- melodies which she makes with her mouth,this song will be sunshine of your day..'love is enough,I don't want limo,forget about Chanel,your good feelings are better' she says,if you agree or not this song is greaaat :)
  • Les Passants
hani Montmartre'de çekilen bi videodan bahsetmiştim ya,hah işte o video 'Les Passants'ın videosuydu..sempatik tavırlarıyla,Fransızcaya ağız suyu akıtan Türk gençliğinin kalbine işte tam olarak bu şarkıyla taht kurdu Zaz..
there is a video-I bet that you saw it- which recorded at Montmartre of Zaz..ah yeah,this video is for 'Les Passants'..Turkish youth likes it so much.

Potansiyel Hit/Potential Hit
  • Trop Sensible
akılda kalan melodisiyle Fransız müziği severlerin kalbine dokunacağı kesin.
the melody will stick to your mind easily,I think.
  • Le Long De La Route
hafif country'ye kaçan melodisiyle tatlı mı tatlı bi şarkı,dinlenmeli.
it kinda sounds like country music.so sweet.
  • Ni Oui Ni Non
nedense bu şarkıyı her dinleyişimde gözümde,kol kola girip yolda sağa sola savrulan bi arkadaş grubu canlanıyor.neşeli!
I don't know why,every single time when I listen it,I dreamed about a group of friends who are rock'n roll around.funny!
  • J'aime a Nouveau
ahhh albümdeki şarkılardan favorim diyebilirim.Fransızca'nın F'sinden bihaber olmama rağmen bi yerde duyar duymaz 'lalala' şeklinde bile olsa eşlik ediyorum..lovelovelove.
aww here you are the one of my favs of the album.I don't know smt about French but when I heard this song anywhere I can't stop myself singin' it even I change the lyrics into 'lalala' lol

Hi-t-ç Şansı Yok/No Chance
  • La Fée
aslına bakarsanız bu albümden hiçbir şarkıya dil uzatasım gelmiyor ama 'iyinin kötüsü' diyelim bu kısımdaki tüm şarkılara.bence siz 'La Fée'yi seversiniz ama 'hit' olur mu orası tartışılır.
I really can't say anything bad about this album but you know there is always 'bad of good' thingy.Maybe you will love this song but I think it has no chance about being a hit.
  • Prends Garde a Ta Langue
ne desem..bu da güzel aslında;hareketli falan.ama dediğim gibi diğerlerinin yanında sönük kalıyor azıcık,küçücük.
ımm..god.this is a good song too but as I told you before it doesn't sparkle just like the others.
  • Port Coton
ağlamak ya da sakinleşmek isteyenler için uygundur efenim.
if you want to cry or get calm 'Port Coton' will fit your mood.
  • Dans Ma Rue
kaliteli ama bilirsiniz bu tarz parçalar müzik piyasasında pek tutmaz.illa 'ıktıs çıktıs' olacak..kısmet işte.(bu arada ben pek sevmiyorum bunu)
good sence of music but you know,those songs usually can't see nr1 place.(also I don't like it soo much)
  • Eblouie Par La Nuit
zannedersin Fransızca ağıt..şaka şaka.duygu karmaşası yaşadığınız bi anda güzel gelebilir,daha da karıştırır,oh mis.
French requiem..lol kidding.if you don't know what you are feeling this song will get you good,will make you more complicated,hell yeah.

bitttiiiiii.iyi dinlemeler.
the eeeend.have fun.
P.S:Maroon 5 ve Bruno Mars albüm kritikleri için biraz fazla geç kaldığımı düşünüyorum ama görmek isteyeniniz varsa bi şekilde bana bildirsin :)

4 yorum:

francesca mckennitt dedi ki...

Zaz kritiği çok çok daha güzel bence :) Teşekkürler.

newyorkglazer dedi ki...

ben teşekkür ederim.diğerleri olmalı mı sence?

Adsız dedi ki...

zaz için doğru zaman doğru yorumlar hiç şansı yok dediğin La Fée' ce katılmıyorum. Direkt o' da hit ve hali hazırda şekermi şeker videosu da var :)http://www.youtube.com/watch?v=oWsEjI_4B5w

newyorkglazer dedi ki...

dedim ya olumsuz yorum yapamıyorum istesem de :D ayrıca klip de pek tatlıymış :)