11.2.12

IFW 2012-Nihan Peker

Istanbul Fashion Week'e katıldığımı beni twitter'dan takip edenler bilirler.sabah 7'de İstanbul uçağıyla olay mahaline gelip aynı günün akşamında saat 21:50'de evime geri döndüm.Maroon 5 konserinde de aynı mevzunun daha hızlısı gerçekleştiğinden pek ekstrem bi olay gibi gelmedi bana,duyanlar şaşırdı orası ayrı :)
gelelim malum mevzuya;efendim geçen sene IFW müthiş eğlenceli geçtiğinden bu sene benim için ufak bi hayal kırıklığı oldu,sürekli şikayet ettim durdum ama şimdi oturup da organizasyonun hatalarından vırttan zırttan bahsedecek değilim,bunları birçok kişiden duyduğunuza eminim,asıl mesele olana bitene hakim olmaktı,onda da muvaffak olduğumu düşünüyorum :)
günün ilk defilesi saat 14'te start alan Karma defileydi.sergilenen ilk koleksiyonsa Nihan Peker'indi.fazla yorum yapmadan kendi objektifimden birkaç fotoğrafla sizleri başbaşa bırakıyorum.
on 9th of February,I went to Istanbul for 13 hours -I guess-(I know that I'm such a speedy),for Istanbul Fashion Week.the first show of the day was a integrated one.the first collection was belonged to Nihan Peker.here I go with the photographs that I took.have fun.




 defileden favori parçam Selda Car'ın taşıdığı bu beyaz elbiseydi.
this one was my favourite.


Hiç yorum yok: