20.4.13

will.i.am-#thatPOWER(ft. Justin Bieber)(Video)

Justin Bieber,seveni mi çok nefret edeni mi diye oturup düşündüğüm bi şahsiyet.hakkaten mesai harcamışlığım var bunun üzerine.öyle ya da böyle bu çocuk 19 yaşında müziğiyle milyon dolarlar kazanabilmişse bu işte sadece "10-15 yaş grubunu delirtmek"ten(!) fazlası var demektir.açıkçası ben Justin Bieber müziği dinliyorum.zira 2000'lerin başında climax'e ulaşan r&b,hip-hop kültürünü melodileriyle hafif de olsa geri getirdiğini düşünüyorum(Boyz II Men'le yaptığı düeti dinlememiş olanlar varsa dinlediklerinde daha iyi anlayacaklardır mesela).

Justin Bieber üzerine daha uzun uzun konuşulur ama şimdilik derdimiz will.i.am'in 4.stüdyo albümü #willpower'ın son single'ı #thatPOWER.şarkı,yukardaki döktürmeden de anlayabileceğiniz üzere bir Justin Bieber düeti.içinde Daft Punk'ın "Harder,Better,Faster,Stronger"ına bi gönderme yapıldığını düşündüğüm #thatPOWER,hit olacak demedi demeyin.ben şimdiden dinlemeye başladım.yaza kadar sağa salim çıkarsa plajlarda bununla eğlenirsiniz.
son olarak klipte Justin Bieber hologramı yerine bizzat kendisini görmek daha iyi olurdu,zira hologram Tupac'le güzeldi ahaha.onun dışında will.i.am'ın anlamsız stiliyle başbaşayız yine,neyse ki kareografi durumu fazlasıyla kurtarıyor.

Hiç yorum yok: