21.6.09

Bu Yaz Edinmeniz Gereken 5 Şey

1-Güneş Gözlüğü
sizi bilemem ama ben yaşadığım yer itibariyle(Antalya) güneş gözlüksüz sokağa çıkmama taraftarıyım.sağlık açısından taşıdığı büyük önem bi kenara,aksesuar olarak da gayet hoş :)


üstelik sayısız modelin içinde de size hitap edecek bişey illa ki vardır.


buyurun benim beğendiğim modellerden birkaçı;


RayBan Cats 5000RayBan Wayfarer

RayBan Cats 1000





Hep RayBan gibi olucak ama bu model gerçekten her yüze yakışıyor ve hiç bi zaman modası geçmiyor :) RayBan Aviator2-Gömlek

gömleğin her türlüsü makbul şu ara.ekoselisi,çizgilisi,beyaz yakalısı,armalısı...vs.nası giyerseniz giyin üzerinizde koca bi trend taşıyacağınız su götürmez bi gerçek :) bana sorarsanız benim favorim tabi ki de rengarenk ekoseliler :)

3-Salaş Tişörtler
her yaz terden üstünüze yapışan tişörtlerden bıktınız mı? o zaman müjde! üstünüze bikaç beden büyük gelen bol tişörtler bu sezon çok moda :) hem rahat hem cool görünmek artık işten değil :)



4-Gladyatör Sandaletler

yok arkadaş bunun modası geçmiycek.geçen yaz olduğu gibi bu yaz da adından baya söz ettirdi.bu sandaletleri mini etekle kullanıcaksanız uzun modelleri,şort,kapri tarzı şeylerle kullanıcaksanız bilekte biten modelleri tercih edin :)




5-Saç Bandı

70lerin hippi stili öncüsü çiçek kızlarımızın başından çıkarmadığı ince saç bantlarından bahsediyorum :) yaklaşık 2-3 yıldır trend listesindeki yerinden ödün vermiyor sanki...hafif salaş görüntüsünün yanında şirin bir hava da katıyor tarzınıza..kesinlikle denemelisiniz :)

Hiç yorum yok: