17.7.09

macera dolu ameeerika asdf


duyumuma göre Amerika-Oklahoma'da ''BOK CENTER'' diye biyer varmış arkadaşlar :M

şaka gibi ya :D düşünsene ''bu haftasonu bok center'a gidelim'',''bunu nerden aldın?,-bok center'dan'' ay yok yani cidden şaka gibi :D

amerika'ya yolum düşerse gidip görücem ne BOKmuş asdf :D



PS1:Location: "BOK Center" 200 South Denver Tulsa, Oklahoma, U.S.A. 74103(inanmayan arkadaşlara kanıtıyla asd)

PS2:Melis Yılmaz'a teşekkürler :)
PS3:arkadaşlar yukarıda ''bunu nerden aldın?-bok center'dan'' gibi bi diyalog geçiyor ancak bok center bi konser mekanı zannettiğim kadarıyla.eğer bi yanlışlık olmuşsa çok çok özür :)

2 yorum:

icanmakeacupcaké dedi ki...

of kocaman bi yerdi ya BOKun içinden çıkamadık xD

Sui dedi ki...

Bok center konserlerin yapıldığı yer evet. xD