27.7.09

Tatil Dönüşü

10 gündür falan bişey yazmadığımı farkettim,fena olmuş :D

ama bazılarınız da bildiği gibi tatildeydim ve inanılmaz tempo içindeydim.

istanbula gittik işte.

her gün sabah 9da kalk,12 saat gez,otele gel,yat,6 saat uyu,kalk...

anlayacağınız dinlenmeye bile vaktim olmadı.

belki inanamayacaksınız ama 9 saat boyunca hiç oturmadan yürüdüğüm bile oldu :D

--

istanbul'u deli gibi istememin bi nedeni vardı ki o da ALIŞVERİŞ!

ama ne yazık ki umduğumu pek bulamadım.

öyle ki koca Cevahir AVM'den 2 tişört,2 ayakkabı alıp çıktım(şimdi bu ne nankörlük be demeyin sakın,ayakkabılar okul için..öyle :^^)

neyse ki herşeyiyle dolu dolu,eğlenceli,zaman zaman da sinir bozucu bi geziydi :D

son olarak şu 10 gün gereksiz insanları,gerekli oldukları yerlere(beynimden dışarı)göndermek için bile yeterince harikaydı :)



beklettiğim için uzayın derinlikleri kadar özür diliyorum :)


PS:size geziden bi fotoğraf,yeterince eğlenmişmiyim bi bakın istedim :)

2 yorum:

Berna dedi ki...

şu yandaki translate şeyine bi baktım altta
en son yazığın şeyin en sonunda yeterince eğlenmişmiyim bakın istedimi;
see, bi eğlenmişmiyim enough şaapmış nedenini bilmiyorm ama hoşuma gitti bide komik :D ama güzel

newyorkglazer dedi ki...

of şaka gibi :D kaldırdım onu :D