17.10.09

The Beat'teki eleman..

..beni benden alır be ya.


(topik1,topik2,idare eden çocuk,topik3,alex kalp hehe)



aylardır aldığım her dergide zat-ı alilerini görmekten büyük zevk duymaktaydım şahsen.ve bugün aklıma esti bi araştırıyım şu yavruları dedim.

şahsen resmdeki 2 arkadaş dışındakiler topik olduklarından pek ilgimi çekemediler.hele şu,hele şu alex yok mu ohs.ne biçim bişisin sen ya.gerçi sen de az daha kassan topiğe bağlıycaksın ama yok ı-ıh böyle bağrıma bastım ben seni.



yüz hatları falan edhort'a koyar geçer gayet.

hehe yeni gözdem lan bu resmen :b

PS:hadi gene iyisiniz kızlar k5 k5
PS2:tam ad vermemişim ama şu an kıllığına vermek istemedi canım hehe çok uyuzum haa:b
PS3:bu yazıyı okuyup da edward diye ölen kızlardan olduğumu sanmayın,valla çok pis bozuşuruz,küserim bile.hort işte olm o hort yani.hırt..tırt.

Hiç yorum yok: