16.1.10

frappucino sever vatandaş

geçen hafta israil'in ülkemize yaptığı saygısızlığa herkes kendince tepki gösterdi.benim bir arkadaşım da starbucks'a gitmeme kararı aldı.kendisini takdir ediyorum ama sanırım ben bunu beceremem..
normal şartlarda kahve sevmeyen bir insanken kahve içmeyi öğrendim starbucks sayesinde.tamam,takıntım yok ama antalya'da starbucks'a alternatif bir yer de yok..
kısacası istemeyerek de olsa gitmeye devam ediyorum ama bir gün kapıdan girip:'hey,israil'i kınıyorum ama şu lanet olası kahve işini çok iyi beceriyorsunuz dostum,şimdi bana bir frappucino verin!' diye bağırırsam şaşırmasınlar.

kıssadan hisse:israil 'rütbeni bilicen',adam olucan.

2 yorum:

Kumru Kermen dedi ki...

En önemli amacı, misafirlerine kusursuz Starbucks Deneyimi sunabilmek olan Starbucks Coffee’nin, herhangi bir politik görüş taşıması veya savunması söz konusu olmadığı gibi İsrail hükümetine ve/veya İsrail ordusuna finansal destek sağladığı iddiaları kesinlikle doğru değildir. Starbucks Coffee İsrail ordusuna hiçbir şekilde yardım yapmamakta ve destek vermemektedir. Starbucks Coffee politik bir örgüt olmayıp, ayrıca herhangi bir bireysel ya da örgütsel politik davaya da destek vermez.

Kumru Kermen
Asistan Marka Müdürü - Müşteri İlişkileri
Starbucks Coffee Türkiye

newyorkglazer dedi ki...

bu açıklama çok iyi oldu :)