3.10.13

Rihanna-Pour It Up(Video)

Rihanna ve "Unapologetic" hakkında herkes fikir sahibidir az çok o yüzden fazla uzatmadan lafa giricem.
bi kere Rihanna'nın gözümde Miley Cyrus cheesy'liğine ulaşmasından cidden hiç hoşlanmadım.yani sen koskoca Rihanna'sın ama tutup "sex sells" mantığıyla piyasada yer arıyosun.bu mudur...bence kesinlikle Rihanna kendi başarısının farkında değil.bunları bırak çömez Miley yapsın anacım,sen götü başı açmasan da müziğin dinlenicek çünkü,hadise yaratmanın alemi yok.
biraz sert dalmış olabilirim ama bu fazla çıplaklık bana seksi değil komik geliyor.klipte sanki hayali biriyle seks yapar gibi her hareketin gözümüze sokulmasından kusura bakılmıycaksa ben hoşlanmadım.daha farklı hayal etmiştim.yine de şarkıyı seviyorum,Rihanna'yı seviyorum.umarım daha fazla cozutmaz.

Hiç yorum yok: