13.2.11

Hangisi Sen'sin Soulless Child?

bu sefer bi tespitle burdayım millet!
Jehan Barbur'un yeni albümü 'Hayat'ı keşif amacıyla dinledim ama dikkatimi fazlasıyla çeken 'Hangisi Sen' isimli parçayı üst üste dinleyince,bi gariplik sezdim.ve BOOM!
Laura Marling-Soulless Child ve Jehan Barbur-Hangisi Sen arasındaki 8 farkı bulzZzZz..böyle bi talebim olmayacak çünkü öyle bi fark yok! üzülerek söylüyorum ki 2 şarkının melodisi çoooooooook benzer.üstelik yine üzülerek söylüyorum ki 'Soulless Child' çok daha önce yayınlandı.
bu olayı farkettiğim an müziğin alıntı olabileceği ve eğer öyleyse bunun belirtilmiş olacağını ümit ettim ama ne yazık ki 'Hangisi Sen'in altında Söz&Müzik=Jehan Barbur yazıyordu.
üzüldüm,ne diyeyim.böyle kaliteli müzik yapan sanatçılardan 'da' bunları görmek büyük yıkım.
A few days ago I wanted to listen Jehan Barbur's new album 'Hayat'.there was a song which has taken my attention 'Hangisi Sen'.I listened it lots of times and I realized its music is too familiar for me.HELL YES! this familiar sound is coming out from Laura Marling's 'Soulless Child'..I get sad a lot but has nothing to do..

Hiç yorum yok: