18.2.11

'Hold It Against Me' Video

aman dikkat,Britney Spears'ın bilmemkaçıncı muhteşem dönüşüne(o kadar bunalıma bu kadar dönüş) şahit olmaktayız sayın izleyici!
geçen hafta 'Hold It Against Me'nin yayınlanan teaserlarını içeren bi post atmıştım.diğer teaserları da gün gün takip edenleriniz mutlaka olmuştur..ve sonunda beklenen gün geldi.dün bizim uyuduğumuz saatlerde Britney son hitinin videosunu patlattı.
teaserları izlerken heyecanlandığım kadar varmış.video süper! zaten Jonas Akerlund ve Brit ikilisinden aksi beklenmezdi.yalnız aklıma takılan tek bi şey var;o da şu gelinliğimsi(?) kıyafeti giydiği sahne..Britcanımız,zaten hafiften kilo almış bi de o kıyafeti giyince Banu Alkan'dan hallice olmuş.hatalı kostüm seçimi güzelim videonun içine etse çok üzülürdüm,neyse ki o sahnenin bitimi durumu kurtarıyor.
mutlaka izleyin derim..illa bi neden gerekiyorsa;IT'S BRITNEY BITCH!
Britney Spears released her latest hit's video yesterday.I love it!(of course,cause this is Jonas Akerlund and Britney,what else..)
you must watch it..if you need a reason,I have one;IT'S BRITNEY BITCH!

2 yorum:

want more fashion dedi ki...

valla bende emin degilim...
bakalim be kadar sürcek yine "normal" hali...
ben sarkiyi sevmedim =/

newyorkglazer dedi ki...

ahahah :D ben bayılıyorum şarkıya :D