1.8.11

Can bana mı Bonomo?

son zamanlarda bi Can Bonomo furyasıdır gidiyor..kızlar cıbır cıbır "Caaaan çok tatlısıaaağn" diye haykırıp duruyor ortalarda.tabi bu CIBIR kızlarımız(ve muhtemelen sen de sayın izleyici) Bonomo'yu 2-3 şarkıdan ibaret sanıyor(-sunuz) orası ayrı.işte burda da "Can bana mı Bonomo?" diye sormadan edemiyorum(o ne demek demeyin,bilmiyorum).

"neymiş bu Can Bonomo,öt bakalım" diyenler,yanaşın yamacıma..
efenim kendisinin -benim bilgilerim dahilinde- ilk TV deneyimi MTV Türkiye'ye VJ'lik,muhabirlik vs. yapmasıyla oldu.akabinde bi prezervatif firmasının reklamındaki "kasiyeri ayartan eleman" olarak rol aldı.derken bi baktık ANA! Can "AMA SEN DURMAH BÖYLEEEH" diye bağırıyor müzik kanallarında."haydaa,bu çocuk şarkıcı mıydı lan?" diyorum ben de tabi..

bunların akabinde de,feysbuk gülü CIBIR kızlarımız hatır hatır Bonomo şarkıları paylaşıyorlar ve tataaam böylece bi "meyk mi feymıs" hikayesinin daha sonuna geliyoruz.o artık bi "siipırsıtar"..
E NASSIN İZLEYİCİ? havalar nasıl falan?

Hiç yorum yok: