26.9.09

af istiyorum

şu ara adam akıllı bi post hazırlayamadım,bunun farkındayım ama okul ve dershane derken epey yoğun oluyorum ve değil bloga bişeyler yazmak rutin facebook kontrolümü bile yapamadığım günler oluyo.
sizden 123456789 kez özür diliyorum.hatta bu postu acaba ne var diye umutla açıp 'üf bu da ne ya' demiş olabilirsiniz.onun için de bi 123456789 kez daha özür diliyorum.

bikaç şey var bende,onları bari paylaşayım diyorum:

*kemal doğulu-uzayda aşk var klibi sonunda(!) yayınlandı.ve beni eeeepey hayal kırıklığına uğrattı.(facebook kemal doğulu fan page'den izlemek mümkündür.)
*geçen gün bi maçta kalecinin kendi kalesini 20 cm daraltmasına da çok şaşıyorum mesela.
*şu an için gizli bi bilgi sanırım ama hande yener yeni albümünde erol temizel yerine portecho'yla çalışıcakmış.
*ece sükan'ın trt türk'te program sunduğunu ancak bugün farkedebildim.
*aşık olmak ve endorfin salgılamak istiyorum,hem de bolcaaaaa :)
*nelly furtado 'mi plan' adlı bi albüm çıkarmış.
*aylardır adını aradığım şarkının akcent-jokero olduğunu öğrendim bi de.tavsiye edebilitem var.
*ailemden biraz daha anlayış bekliyorum ya da saygı?arkadaşlarımdan da mümkünse.

ne abuk bi post bu? ne iş yani? ben de anlamadım valla :M
neyse af isteğim kabul edilsin başka bişi istemem ben(A)

Hiç yorum yok: