14.9.09

Emre Aydın For Gossip Girl


e yok artık!duyunca inanamayıp bu tepkiyi vericeğinizden eminim..hem de adım gibi.
bizim melankolik adamımız emre aydın gossip girl için ingilizce bi soundtrack hazırlamış.adı falling down.ve bana sorarsanız tek kelimeyle muhteşem!türkçe şarkıları da güzel tabi ama bu bi başka olmuş.acilen dinlemelisiniz.

Emre Aydın-Falling Down(Gossip Girl Soundtrack)

PS:videoyu izleyemiyorsanız youtube jacker programını indirin veya ktunnel'a 'www.youtube.com/watch?v=DzDmEHNCVpo' bu linki girin hala olmadıysa DNS ayarlarınızı bi kontrol edin.
PS2:haber veren arkadaşım Feyza Yeşilniğdeli'ye çook çook teşekkür ettim.
PS3:doğruluğu konusunda kesin bi bilgim yok eğer asparagas çıkarsa şimdiden özür diliyorum.
xoxo

4 yorum:

Adsız dedi ki...

gerçekten çok güzel şarkı ya.

newyorkglazer dedi ki...

di miiii :)

Cenker dedi ki...

nerden indirebiliriz? BİLGİ LÜTFEN.

Cenker dedi ki...

tamam netten buldum ayrıca çok güzel bişey bence gossip girl gibi dünyaca ünlü bir dizide.Türk bir solistin vokalistin şarkı yapması o diziye. ve bunu dünyanın görmesi.

gossip fanı olmaya başlamış biriyim bakmadan olmaz. :D