15.9.09

fazla özenmek adamı çarpar

ah yurdum insanı,ah selçuk hatta ah $èLçuK.
noktasından virgülüne kadar çaldığın iletiyi anlamayacak kadar boş musun?
üzüldüm senin için.
bi de bu durumu aynen şuna benzettim.
sınavda isim yerine kopya çektiğin arkadaşının adını yazarsın ya yanlışlıkla(ben de yapmıştım),resmen o yani bu.
titre ve kendine gel türk genci! acilen :D

4 yorum:

cemre dedi ki...

ABİ REZİL ETTİN. :D

H to the E dedi ki...

bunu bi siteden buldum olum :D
tanımıyorum yani :D

EgoBurst dedi ki...

selçuğu gördüğüm yerde bağrıma basarım. ya da bağrına basarım. yani.

H to the E dedi ki...

$èLçuK o tağam mıa?