10.9.09

Your Voice is Music to Me

nedense içimden geldi sesini beğendiğim hatunları yazıcam buraya :)
böyle dinlerken 'ulan ne sesmiş be!' dediğim mesela.

ilk sırada tabi ki de Rihanna var.gerçekten ne sesmiş be!yumuşacık böyle.
kadının kendisi de güzel zaten,resme baktıkça bakasım geliyo,haksız mıyım?
buyrun sesinin doruklara ulaştığı şarkılardan birkaçı:Live Your Life,Unfaithful,Cry,Bad Girl,Take a Bow,Hate That i Love You..

ve Beyoncè..onun sesi efsaneleşmiş zaten,söze ne hacet.hele o zenci gırtlağı yok mu heyt be!taş gibi taş.
buyrun sesinin doruklara ulaştığı şarkılardan birkaçı:Halo,Irreplaceable,Naughty Girl,Summertime..

olmazsa olmazdı..Amy Winehouse.yüzünü görmeden dinlemiş olsaydım muhtemelen siyahi zannederdim kendisini.sesinin gücü etkiliyo cidden.google'da arattığımda çıkan abuk subuk resimlere aldırmadan severek dinliyorum ben onu,hem bu resimde de ne hoş görünüyo,yalansa söyleyin :)
buyrun sesinin doruklara ulaştığı şarkılardan birkaçı:Tears Dry On Their Own,Rehab,Back To Black,Valery,Will You Still Love Me Tomorrow..

Adele..çoğunuz belki adını bile duymamışsınızdır.maviş gözlü tombik bi ablamız kendisi :)(nası tarif ettim yahu)sesi de pek güzeldir.
bu fotoğrafı da pek sevdim.
buyrun sesinin doruklara ulaştığı şarkılardan birkaçı:Chasing Pavements,Melt My Heart To Stone..

Christina Aguilera.uf sen nesin ya nesin!hem anne,hem fıstık gibi,hem ses muhteşem,hem de mutlu!ne diyim daha?!kıskanmamak elde mi be?
buyrun sesinin doruklara ulaştığı şarkılardan birkaçı:Beautiful,Fighter,Hurt,Tell Me,Ain't No Other Man,Lady Marmalade..



nedense aklıma başka gelmedi,geldikçe yazarım artık..size şimdilik bu kadarı da yeter di mi? :)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

amy winehousee yes

newyorkglazer dedi ki...

di mi ama :w

EgoBurst dedi ki...

Bu yazı vesilesiyle Amy'nin googledaki resimlerini tekrardan açıp bakmayan erkek varsa. saygı duyarım.

newyorkglazer dedi ki...

hep sarhoş sanki.
dağıtmış gibi gibi.