17.9.11

DEV-The Night The Sun Came Up(Album)

gittikçe büyüyen DEV hayranlığım albümünün çıkışıyla daha da perçinlendi.albüm beklediğim bol rapli sert elektronik tarzdan uzak;yer yer rock,yer yer de şirin şarkılardan oluşan enteresan bi karışım olmuş.The Cataracs prodüktörlüğünde hazırlanan "The Night The Sun Came Up" şarkılarını sizin için(kendim için de tabi) dinledim ve kritiğini yapmaya hazırım! Ready,Set,Go!
I love DEV fucking so much.album's sound is a little bit different that I expected;sometimes you are listening rock,sometimes ballads -in her way-.her first album;"The Night The Sun Came Up"s producer is The Cataracs.I listen it for you(and also for me) and ready to talk about! soooo here we go!


Hit Olmuş/Already Hit
  • Bass Down Low(6 Aralık/December 6,2010)
"Bass Down Low" ilk çıktığında fazla ilgi toplamamış olsa da 2.single "In The Dark"la birlikte "Bass Down Low" da dikkatleri çekti ve YouTube'da 27 milyonu aşkın kişi tarafından izlendi.
at first it couldn't make a splash but after her 2nd single's release people realised "Bass Down Low" and its video watched by over 27 million people on YouTube.
  • In The Dark(26 Nisan/April 26,2011)
radyoda ilk duyduğumda Collette Carr ya da Uffie'ye ait olabileceğini düşündüğüm şarkı DEV'indi.ve şarkıya BA-YIL-MIŞ-TIM.videosu çıktıktan sonra sosyal paylaşım sitelerinde en çok karşıma çıkan videolardan biri oluverdi.bu sayede de DEV daha fazla kişi tarafından tanınmış oldu.
when I first heard it on the radio I guessed that this song was Collette Carr's or Uffie's but it was DEV's.and I L-O-V-E it.after it's video everybody shares it and they learned who the fuck is DEV.

Potansiyel Hit/Potential Hit
  • Getaway
listenin başında olduğuna bakmayın,bu bölüme koymakta kararsız olduğum bi şarkı kendileri.ama arada beat'in boğuklaşması olayı var(bilirsiniz di mi?) sırf o geçişin mükemmelliği için burada.
it's the first song of "Potential Hit" but I'm still double-minded about putting this song here.but there's a part that the beat goes deeper(you know what I mean?),I like that.that's why "Getaway" is here.
  • In My Trunk
duyduğum anda nerde olursam olayım içimden gelen dans etme isteğini durduramıyorum.
wherever I heard it,I can't stop my desire coming out for dancing.
  • Breathe
DEV sound'u bekleyenlerin şarkısı bu,benden söylemesi.
this song is for who is waiting for "DEV sound".
  • Perfect Match
acayip sevimli bi şarkı.melodi harika ve DEV'in sesine süper gitmiş.sevdim.
sooo sweet.the melody is great and the song fits DEV's voice perfectly.
  • Take Her From You
baterisi mükemmel! ve şarkının her bölümü ayrı haz veriyor.
the drums are perrrfect! and every part of this song gives you another pleasure.
  • Lightspeed
aniden artan ritimlere bayılırım,"Lightspeed"de de aynı mevzu var.onun dışında sözleri de gayet güzel.son olarak aradaki öksürük efekti;ĞAAAA süper.mutlaka dinlenmeli.
I love the rhythms that goes up,"Lightspeed" has that.and the lyrics are so cool.lastly love the cough effects.must listen.
  • Dancing Shoes
alternatif bi sound'u var.ve sanırım DEV'in şöhretini anlatıyor.güzel bi şarkı.
it has got an alternative sound.and I guess,it's about DEV's famousness.nice song.
  • Shadows
duyduğunuzda bu DEV değil demeniz muhtemel.hafif indie kokuyor.
I think you will say "it's not a DEV song" when you listen it.it smells like indie.


Hi-ç-t Şansı Yok/No Chance
  • Me
sebebi yok,sevemedim.
there is no reason,I just don't like it.
  • Kiss My Lips
beat'i güzel sayılır ama acayip akılda kalan bi şarkı olmamış.
I like the bear but it's not perfect.


bi albüm kritiğinin daha sonuna gelmiş bulunuyoruz...OH BE!
the end..WHOA!

Hiç yorum yok: