22.9.11

Must Listen!

  • Aylin Prandi
Aylin Prandi'yle ilgili basın bülteni inbox'ıma düşeli taaaam 1 ay olmuş.ilk gördüğümde Türk sanmış;İtalyan baba ve Arjantinli bir annenin ürünü(!) olduğunu okuyunca da epey şaşırmıştım.
kendisinin "24 000 Baci" şarkısı radyolarda harıl gürül çalınadursun,ben basın bültenini anca değerlendirebildim.
şarkılar gayet hoş."Solo Tu","La'Italiana" ve tabi ki "24 000 Baci" mutlaka dinlenmeli.bu arada Aylin Prandi;"Zaz'a Yeni Rakip" diye tanıtılmış.Zaz'dan sonra bu tarz müziklerin daha popüler olduğu su götürmez bi gerçek ama yine de Aylin Prandi'nin Zaz'la kıyaslanmasından pek hoşlanmadım açıkçası.
kendisini şimdilik buradan,5 Ekim'de de canlı olarak Power Oditoryum'da(Üsküdar-İstanbul) dinleyebilirsiniz :)
it has been 1 month since I get Aylin Prandi's press release.when I first saw her name I thought that she is Turkish but she is half Italian,half Argentinian.whatever.while you're listening her song "24 000 Baci" on the radio,I started to review her press release.
her songs are great.you must listen "Solo Tu","La'Italiana" and also "24 000 Baci"(of course).
you can listen her songs from here or at Power Oditoryum(Uskudar-Istanbul) live :)
  • Dia Frampton
The Voice'taki R.E.M. cover'ı "Losing My Religion"la adeta patlama yapan 87 doğumlu bu kızı mutlaka keşfetmelisniz.çok farklı ve güzel bi yorum olmuş.şarkıyı yeniden,üstelik defalarca dinlettirdi.ben çok sevdim.
yakında albümü çıkar,demedi demeyin..
we know her from her The Voice performance(R.E.M. cover-"Losing My Religion").I like her version so much.she makes us listen this 90's classic again and for thousand times.
soon we'll see her album at the stores I guess..
  • Russian Red
evet kabul,Russian Red'i keşfetmekte ben geç kaldım..ama hâlâ böyle bi sesten bihaber olanlarınız vardır diye yazmayı boynuma borç bildim.
asıl adı Lourdes Hernandez olan Russian Red,2008 yılında piyasaya sürdüğü ilk albümüyle İspanya'da büyük bi ilgi görmüş.
2.albümü "Fuarteventura"ysa yaklaşık 2 hafta önce piyasaya sürüldü.albümde kendisine Belle&Sebastian'ın müzisyenleri eşlik etmekte(B&S hayranlarına duyurulur).
albümün uzun uzun kritiğini yapmak istediğimden şimdilik şarkı seçimini size bırakıyorum..bu adresten ücretsiz dinleyebilirsiniz.
aaalright.I'm too late to discover her..but I think there is somebody who still don't listen Russian Red so I wanted to write something about her.
her real name is Lourdes Hernandez and she released her first album in 2008.Spain likes it.
and her 2nd album "Fuarteventura" released two weeks ago.she works with Belle&Sebastian musicians for this album.
I just wanted to write a critic about "Fuarteventura" so you can decide which songs are listenable for now.you can listen all songs from here.

Hiç yorum yok: