25.5.13

Özay Bakır-Kalp(Video)

buraya Türkçe müzik üzerine bi şeyler yazmayalı yıl olmuştur.şimdi bana durduk yere kolları sıvatan adamın adı Özay Bakır.
hakkında fazla malumatım olmamasıyla birlikte ilk albümünü SONY Music etiketiyle piyasaya sürebilene önce bi güvenmek lazım.çıkış şarkısının adı "Kalp".R&B tınıları ve pop soundunu bi araya getirdiği şarkının klibi Şenol Korkmaz,styling'iyse Umut Eker elinden çıkma.
şarkıyı epey sevdim.son 20 saniyeyiyse ekstra sevdim ancak klibi de bi o kadar başarısız buldum.albümün fotoğraf çalışmaları da aynı şekilde başarısız.
amma velakin genel resme bakacak olursak bu adamın adını bi yerlere not etmenizde fayda var.zira ilerleyen günlerde epey duyacaksınız.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

gercekten cok begendim umarim basarir cok farkli bir tarz

Adsız dedi ki...

begendim ben