3.5.11

Jennifer Lopez ft. Lil Wayne-I'm Into You(Video)

ufak bi göz yanılmasıyla,Jennifer ablamızın 'I'm Into You' videosunun yayın tarihini 5 Mayıs olarak görmüşüm.video 3 Mayıs'ta yayınlanacakmış meğersem..öncelikle bu yanlış bilgi için özür diliyorum.
videoya gelirsek.
şarkıya uygun,yerinde.ama ağzımı açık bırakan tek nokta J.Lo'nun partnerinin kasları oldu..ne diyim.
ayrıca sonlara doğru Beyoncé'nin 'Baby Boy'unu anımsatan bi dans sahnesi var ki fena sayılmaz onun da tek kusuru 'I'm Into You'nun melodisiyle zerre kadar alakası olmayan 'Papi' üzerine çekilmiş olması.yani şarkıyı bölüp 'Papi'yi sıkıştırmışlar,olmamış.
son olarak piramit sahnesindeki kostümü 10 numara,söylemeden geçmiyim dedim.
sevgiler.
I read the release date of Jennifer Lopez' 'I'm Into You' wrong so I ought to say sorry for this.now,let's talk about the video..
it's nice but not amazing.the only amazing thing in the video is the muscles of J.Lo's partner..lololol.
and also there is a scene which reminds me Beyoncé's 'Baby Boy',it's ok but this scene's background music is 'Papi'..it's so unconcerned.so it's not ok.
lastly,I love her clothes which she is wearing in the pyramid scenes.
with love.

Hiç yorum yok: