1.5.11

Royal Wedding

Catherine(nam-ı diğer Kate) Middleton ve Prens William'ın düğünlerini o saatlerde okulda,sıkıntıdan uyuyor olduğum için izleyemedim.ama BBC YouTube Channel sağolsun,görmem gereken ayrıntıları küçük videolar halinde -sanki bana özel- yayınlamış.
Kate,Sarah Burton imzalı bir gelinlik giyerken;William,İrlanda Muhafız Alayı'na ait kırmızı bir üniforma giymiş.Elizabeth desen gerim gerim gerilmiş yine.sarı bile açamamış kadıncağızı..
uzatmadan asıl derdime gelelim..Kraliyet Ailesi gezegenimiz içinde kendilerine yarattıkları masal dünyasında yaşıyorlar sanki;birçok gerçekten uzak gibi,bi yandan eleştirip bi yandan imrenebileceğim bi dünyada..
zaten bu tip saraydı,krallıktı muhabbetlerini hep gizemli bulmuş ve sevmişimdir.dolayısıyla şu düğün işi medyada ayyuka çıkarıldığından beri bi prenses olasım var ki sormayın gitsin :P
tabi söz konusu bensem,'ben' ve 'prenses' kelimeleri anca Nil'in 'Peri' şarkısına bangır bangır eşlik ederken bi araya gelebilir..zira yontsan,etsen benden prenses falan çıkacak gibi değil yani..
öyle asil asil el sallamalar,tatlı tatlı gülümsemeler,falan..cıks.bi kere ben bi gülsem diş etlerim benden 5 adım önden yürümeye başlar.iş baştan yaş.

öhöm her neyse.gelelim ayrıntılara..
-düğünde organizatör kullanılmamış efenim.Kate'in kız kardeşi parti organizatörüymüş,koskoca kraliyet düğününü 5 yaşındaki veletlere doğum günü düzenleyen kızcağıza vermişler,o da yapmış bi şeyler işte.
-sonra cuumaa,Kate'in annesi 2 yıl önce William'ı evlerinde sıkıştırıp 'bizim kızı ne zaman alıcan Will'cim,malum Kate de 30'una merdiveni dayadı,elimizde patlamadan alıver artık' demiş.ben gazetelerin yalancısıyım :o
-milyar dolarlar harcandığı söylenen düğünün masraflarına Middleton ailesi de 6 haneli bir destek çıkmış.bir de meşhuuur gelinliği kız tarafı almış.oh altta kalmamışlar.
-Diana'ya düğünden önce 'kapak kız'lığı teklif eden British Vogue,aynı teklifi Kate'e de götürmüş ama 'sütten ağzı yanan Kraliyet Ailesi'nin uyarılarıyla erken tanışmış olması muhtemel kızımız teklifi reddetmiş.

ayrıca söylemeden geçemiycem.tören boyunca Kate ve William'ın yanındaki 3 kızdan,5 dakika önce kokain çekmiş gibi duranın(kendisi William'ın vaftiz kızı,Grace Van Cutsem oluyor) derdi neydi yahu?! mübarek,ayaklı korku filmi gibi bebe yani.adamlar öpüşüyor ben kızı izliyorum,napıyo lan bu diye..hani cidden anlamadığımdan soruyorum.ayrıca kendisinin baya muhabbeti de dönmüyor değil(tık lütfen) ahahah.
işte bi 'ROYAL WEDDING'i daha böylece atlatmış bulunuyoruz.darısı başıma mı desem napsam,ımmm.
P.S:bu post aslında Prens Harry'ye bi nevi açık mektuptur.PİRENSESİN OLIYIM(kulun kölen olayım gibi oldu he),KAÇIR BENİ HERİ :(

Hiç yorum yok: