2.5.11

Lady GaGa-Judas(Video Sneak Peek)

Lady GaGa'nın 'Judas'ı birçokları tarafından beğenildi..ben de beğenenlerden biriyim.özellikle de 'Born This Way'den sonra çok iyi geldi bu şarkı.
sadede gelelim..'Judas' videosunun bu perşembe yayınlanacağı GaGa'nın sitesinden resmi olarak duyuruldu.videonun yapımına 10 milyon $ harcanmış ve videonun yönetmenliğini GaGa bizzat kendi üstlenmiş.meşhur 'Judas'ı da Norman Reedus canlandıracakmış.psycho-delic görüntüsüyle(en azından Google Görseller'e bakınca öyle bi izlenim yaratıyor adamda) GaGa'ya yakışır bi seçim olduğunu düşünüyorum.
'Norman Reedus'

amma velakin..teaser'a bakınca bizi yine 'çiğ' bi klip bekliyor düşüncesine kapıldım.ben daha çok kendini çarmaha gersin,İsa'ya göz kırpsın Judas'a kaçsın tarzı atraksiyonlar bekliyordum.özetle GaGa çatlaklığın sınırlarını zamanında o kadar zorladı ki artık ne yapsa bizi kesmiyor.umarım güzel bi iş çıkmıştır ortaya.teaser aşağıda.
Lady GaGa's 'Judas' has loved by everyone..and after 'Born This Way',I love it too.
by the way 'Judas'' video will released officially on 5th of May.GaGa is the director and the video shootings costs 10 million $.lastly Norman Reedus plays the role of the main character,'Judas'.
but but but..when I watch the teaser I said to myself:'a tasteless video is waiting for us again'..I hope the video won't be in that way.teaser below.

EDIT:GaGa,albümün ve Special Edition'ın front ve back fotolarını yayınladı.albümde 14 şarkı,Special Edition'daysa 17 şarkı ve 5 remix var.ayrıca Blue Jean Mayıs sayısında Lady GaGa'nın Türkiye'ye verdiği ilk röportaj yayınlanacak,fanlara duyurulur.
EDIT:GaGa has just released her album's front and back photos.album has got 14 songs,the Special Edition has got 17 songs and also 5 remixes.

3 yorum:

Peaceinwonderland dedi ki...

İlk Türk basını röportajını blue jean dergisine veriyormuş. Doğrumu bilmiyorum

newyorkglazer dedi ki...

hadi canım..var ya hakkını vermezlerse o röportajın çok fena olur.nisan sayısını aldım da,Blue Jean nasıl bozmuş nasıl bozmuş anlatamam..umarım olacaksa güzel olur.

Peaceinwonderland dedi ki...

Kesin bir bilgiye sahibim.
Doğruymuş.
http://www.bluejean.com.tr/?option=com_content&view=article&id=85