5.5.11

Lady GaGa-Judas(Video)

binbir zahmet binbir çileyle,defalarca denememe rağmen izleyemediğim 'Judas'ı,Erhan'ın DailyMotion'a 'Ahmet' diye yüklemesiyle izledim!-şu an adı video- ahaha şaka gibi :) Erhan'a ne kadar teşekkür etsem az.
ve belki de birçoğunuzun izleyemediği videoya gelirsek..(işte burada edit devreye giriyor)

biraz tükürdüğünü yalamak gibi olacak ama önceki eleştirimde biraz fazla ağır cümleler kurmuşum,yüksek kaliteden tekrar izleyince farkettim.önceden hiç zevk almadığımı söylemiştim,belki de sebebi bu 'binbir zahmet binbir çile'ydi,bilemiyorum..sonuç olarak salim kafayla tekrar izledim ve aslında o kadar kötü bi çalışma olmadığını farkettim.mesela kareografiyi en başından beğendiğimi söylememişim bile..ayrıca video GaGa tarzından o kadar da uzak değil.

beğenmediklerime gelirsek;makyaj berbat,felaket boyutlarında başarısız bi greenbox söz konusu,silahtan çıkan ruj da acayip bayat olmuş ve anlam veremediğim(muhtemelen altında bi metafor yatan)bi Judas-Jesus öpüşmesi var ki anlayan varsa bena ulaşsın lütfen..

her şeye rağmen önceki yorumumu geri alıyor ve baştan savma bi yazı için sizden özür diliyorum(zira hiçbir zaman yapmadığım bi şeydir)..

son olarak;videoya ölmedim ama 10 üzerinden 5 verebilecek kadar da hoşnut kalmışımdır.

I just want to say sorry about my slapdash post of 'Judas'.I've just watched it again and I realized that my old thoughts are baseless.it's not a bad sense of a music video.
maybe it's not perfect but it's already ok.I like the careography.

but I hate her make-up,the discusting greenbox effects,the rouge-gun(?) thingy and just couldn't understand the kiss of Jesus and Judas(I bet there is a metaphor).
by the way I give it 5 out of 10..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

teşekkürler :)

sonra ahmet'i değiştirdim video yazdım :)

newyorkglazer dedi ki...

cidden çok sağol tekrar :)